miercuri, 3 iulie 2013

Din nou la baltă

Sâmbătă 29 iunie am revenit la balta mea cu noroc! L-am mobilizat pe prietenul Ilie să facem o ieşire în natură. Noutăţile lui Ilie
erau că şi-a cumpărat un juvelnic nou, ca al meu, care permite peştilor mai mult spaţiu, şi-a luat şi  nou mai încăpător minciog, dar şi un scaun rabatabil ca al meu, verde! El mi-a spus dezamăgit că nu ţine decât 70 de kg şi că deja a început să se destrame. M-am uitat cu oroare şi la al meu şi am constatat acelaşi lucru. Chinezii ăştia fac aceste scaune doar pentru pitici sau fotomodele de 50 de kile. Aşa că l-am abordat pe dl. Neacşu, croitorul meu bun la toate să îmi repare suportul textil. Să vedem ce o ieşi?
Captura nu a venit aşa de bogată ca ultimele dăţi. Am prins în primul rând la undiţe, pe una mi-am agăţat-o de umbrela de soare grecească şi mi s-a rupt vârful, aşa că trebuie să văd ce pot face?
Am prins o grămadă de albitură, obleţi şi roşioare dar şi un peşte ce semăna cu cleanul.
De fapt era tenul, cteno, amurul sau peştele de iarbă. Este tipul de crap chinezesc cu solzi mari şi care se poate prinde şi la cârlig cu momeală de crap. Asta a o fost noutatea bălţii, se pare că a mai fost populată de au dat deodată iama la undiţe! 
Au venit şi nişte ciortănei, unul mai mare la vreo 2 kg, ca să-l duc acasă. Când am golit juvelnicul adunasem mulţi peşti după cum se poate observa în poze. I-am trimis frumos înapoi în baltă să mai am ce pescui şi altă dată!
A fost cald şi frumos, am intrat de vreo trei ori în balta cu apă murdară din cauza ploilor ca să mă răcoresc!

A fost o zi reuşită pentru peştii au tras de mine! 
Ilie a fost cu neşansă dar un ten mai măricel cam peste o jumate de kil. Asta este n-are şansă că ţine cu Băsescu! Hahaha!

Un comentariu: