duminică, 22 septembrie 2013

La baltă în septembrie

balta
Am stabilit cu Dan-Ilie, vecinul de la X să mergem la balta noastră promiţătoare, sâmbătă.
Totul spunea că o să avem rezultate, sâmbătă se anunţa o zi cu soare, solunarul spunea că-i lună plină şi că rezultatele la pescuit vor fi excelente. M-am aprovizionat cu porumb verde, nadă specială şi momeli. Atât de surescitat am fost că am avut insomnii.
eu şi lansetele
Am plecat pe la 6 spre balta din apropierea Piteştiului. Abia se crăpa de ziuă. 
A ajuns pe baltă la locul nostru. Apa scăzuse din cauza secetei şi plută trebuia pusă la minim. 
e bună şi o bere!
Am pregătit undiţele cu plută am aruncat pumni de nadă cu porumb, aveam destui! Şi rezultatul n-a întârziat! După ora 7 pluta de la o undiţă s-a scufundat şi am scos un ciortan cam de trei sferturi de kil cu o râmă. Mă şi vedeam cu juvelnicul plin! A mai tras o babuşcă şi apoi au apărut reginele la plută. Am montat 6 lansete la greu în larg. 
captura
Vremea a devenit mizerabilă, bătea un vânt rece şi erau nori, prognoza nu s-a adeverit. Pescuitul a fost mai mult decât dezamăgitor  şi am mai prins până pe la 2 d.a. doar câţiva caraşi. Ăştia s-au mişcat doar când a mai apărut soarele.
Am verificat pe la vecini, erau destul de numeroşi! Unii prinseseră un amur de vreo două kile, iar pe malul opus unul ceruse minciogul, deci fusese vreun ciortan, în rest nimic!
A fost cea mai dezamăgitoare zi de pescuit de anu' ăsta!
Se pare că proprietarii îl hrănesc peştii pentru week end! Dar să nu am eu trăsătură de crap la fund în toată sesiunea, nu înţeleg.
Dan, un om relaxat!
Probabil că şi vremea rece şi apa la fel au contribuit la eşec!

Să vedem la anul balta mea preferată!
aduceţi microscopul!

4 comentarii:

  1. Stiam ca nu prinzi nimic...dealtfel pozele care ni le arati cu pesti mari si grasi sunt de la colectia ta de poze de-alungul vetii,nu e nimic nou-nout ...hahahah Nici la Dunare nu merge,din ce in ce mai rau...nu mai are Dunarea peste,nu mai populeaza nimeni,suntem faliti in toate domeniile...poate Pontache asta al tau o da drumul ...la peste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă Dorule şi la balta cu peşti muţi care nu fac politică, tu găseşti motive de ceartă pe partizanate!
      Pozele sunt reale şi nu sunt trucate, anu' ăsta blata la care am fost a dat rezultate d'alea pe care le văd în canalele F& H, P&Vtv

      Ștergere
  2. deh, pestii de Dunare pot emigra...M

    RăspundețiȘtergere