sâmbătă, 3 mai 2014

Deschiderea sezonului de pescuit 2014

Am aşteptat acest moment cu mari frustrări.. Vremea a fost împotrivă! Mi-am fixat azi, 3 mai ziua de mers la baltă, prima pe anul acesta!
Dan tatăl lui Darius

Vremea a fost extrem de nepotrivită. Pentru că a bătut tot timpul vântul!


Jupânul bălţii m-a avertizat că apa este tulbure şi că nu se prea pescuieşte, dar am riscat!


Am ajuns pe la 6 dimineaţa, era perfect şi senin.
Un singur lucru nu mergea, adică peştele nu era amator de momelile mele extrem de sofisticate, nici de cele clasice: viermişori şi râme.


Am schimbat locul, am pescuit exact pe parte opusă, aveam eu impresia că este mai prolific locul, n-a fost!

Ba m-am ofticat că vis a vis peste baltă au venit unii, la vreo 50 de metri de locul nostru şi au prins vreo doi ciortani pe la 2-3 kile!


Cel mai trist era că prin baltă pluteau peşti morţi. Erau fitofagi, Dan a presupus şi cred că are dreptate că scurgerile de sare de la exploatările de ţiţei din apropiere sunt de vină. Am văzut şi sărituri ale unui fitofag!

Dan a prins primul, a luat vreo doi bibănaşi. Mi-a tras şi mie un cărăşel la undiţă, dar am avut apoi surpriza unui somn pitic la lansetă!
A mai tras unul, şi apoi au venit câţiva caraşi mai mari. Unii erau loviţi şi cu solzi lipsă. Mi-am dat seama că erau în bătaie şi se răniseră ca să scape  de icre! 


A fost frumos, că nimic nu este mai frumos şi plăcut decât să stai în natură şi să păcăleşti peştii!
Darius, băieţelul lui Dan va avea parte de peşte proaspăt prăjit!



Un comentariu: