duminică, 22 iunie 2014

Germania - Ghana 2-2, sau să nu te iei după primul meci!

Am văzut azi ambele meciuri, Argentina - Iran şi Germania  - Ghana.
la primul m-am ofticat deplin, recunosc că ţineam cu Argentina. Iran a făcut un meci mare, antijoc perfect, nici argentinienii nu au fost într-o zi bună. ba chiar Iranul a avut ocazii mari de gol. Antrenorul Queiroz a avut on tactică tipică pentru echipe mai slab cotate erau trei linii de apărare, iar Messi avea în permanenţă doi iranieni pe cap. Meciul a fost o capodoperă tactică, prietenii au zis că a fost un meci urât, dar ce să-i faci când te aperi cu toate resursele. 
A venit minutul 91 şi a fost geniul lui Messi şi s-a făcut 1-0 pentru Argentina şi m-am bucurat!

A venit şi meciul Germania - Ghana. Mulţi spun că Germania va fi campioană mondială, după ce portughezii au fost zdrobiţi. cu 4-0.
Uite că a venit meciul cu Ghana, cu o primă repriză albă şi cam la fel şi fotbalul, cam inodor. A urmat o repriză a doua extrem de spectaculoasă. A deschis scorul Germania, dar au egalat ghanezii şi au luat conducerea cu 2-1. Şi m-am bucurat, pe nemţi am boală, pentru că nu-i poţi bate şi nici Ghana nu a reuşit, a fost egalată!
Campionatul ăsta de fotbal din Brazilia, unde se spune că este sportul naţional, am văzut meciuri spectaculoase  şi fotbal de calitate.
Iulian nu-i de acord, mai ales că nu se uită la meciuri, sau le nimereşte pe cele mai slabe!


Cât despre viitoarea campioană mai este până atunci şi nimic nu-i sigur!

3 comentarii:

  1. Peste 4 ani campioana lumii la fotbal va fi...Ghana. Au alergat si au avut niste suturi iesite din comun. Ei sunt coborati din copac dar si tiganul nostru n-are carte dar canta la vioara de cazi pe spate.Am vazut aseara in Ghana -cea mai puternica echipa,pacat ca n-au nimic in cap...dm

    RăspundețiȘtergere
  2. Încă un motiv sa iubeşti bolşevicii, ăştia au reuşit sa bată nemţii, cam de mult, dar totuşi...

    RăspundețiȘtergere