sâmbătă, 7 iunie 2014

La baltă în primele zile de vară

Astăzi de dimineaţa pe la 5.30 eram coborât din blocul aşteptându-l pe Dan, prietenul şi partenerul meu de baltă.

Mă dotasem cu cizmele şi nu degeaba după ploile abundente locul nostru obişnuit era plin de noroi şi a contat că am avut cizmele. Vreau să vă spun că am stat unde am stat toată vara trecută nu în locul exact opus de pe celalalt, din ieşirea precedentă.

Ziua era splendidă şi îmi legam o grămadă de speranţe după prima ieşire care  a prea fost formidabil.
Îmi luase nada de succes, aia roz şi aşteptam să vină crapul.
Am pus două undiţe pe care le-am încurcat mereu, care au adus o contribuţie importantă, la captura  de caraşi şi câteva babuşti.

Am pus şi o lansetă pe boiles şi m-am pus pe aşteptat. Au atacat nişte caraşi mititei.
Prietenul Dan

Şi pe 9 am observat cum lanseta telescopică cu boiles s-a întins brusc am pus mâna pe ea şi am simţit că vine greu, era un crap mai mare. 
În câteva minute îl adusesem la mal şi Dan m-a ajutat cu minciogul. 

L-am scos şi era un crap mare, frumos şi longilin. La cântărire am văzut că avea cam 2,7 kilograme!

Am mai avut un scandal cu o altă lansetă credeam că este tot unul voinic dar era un crap fără solzi la jumate de kil. A mai atacat unul şi mai mic pe care l-am restituit bălţi în sistemul catch and release, ca să mai crească.

La final tot mărunţişul a revenit lui Darius băieţelul lui Dan. A cântărit şi el captura şi erau 4 kilograme, aveam şi eu porţia mea de vreo 2 kile!

Julvenicul


Aşa că astăzi pot să spun că sunt mulţumit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu