joi, 21 mai 2015

Concert aniversar 8 ani de Filarmonica Pieşti

Orchestra Filarmonicii Piteşti
În seara de Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena la Filarmonica Piteşti s-au aniversat 8 ani existenţă şi acest eveniment a fost onorat cu un concert extraordinar vocal simfonic. Dirijor a fost fondatorul orchestrei Tiberiu Oprea.

A fost un concert cu piese simfonice Uvertura la Liliacul,  Viaţă de artist şi Polca Tritsch tratsch de Johann Strauss jr.  
Şi s-au cântat arii cu participarea unor artişti deosebiţi.
Mediana Vlad şi Ştefan Popov
A fost reînviată Viena Belle Epoque cu muzică de Straus, Lehar, Kalman, Stolz dar s-a cântat şi operetă românească de Dendrino.
Au cântat Mediana Vlad Şi Stefan Popov şi doi invitaţi de marcă din Bulgaria tenorul Mario Nikolov şi soprana Valentina Korchakova.
Mario Nikolov, eu, Mediana Vlad, Valetina Korchakova şi Ştefan Popov
În partea a doua a spectacolului concertul a beneficiat de participarea straordinaria a Danielei Vlădescu. Pentru că doamna Vlădescu a suferit un accident la picior şi totuşi şi-a onorat angajamentul.
Daniela Vlădescu şi Ştefan Popov
Lumea a fost  prezentă în număr mare şi a aplaudat furtunos prestaţia artiştilor.



Valentina Korchakova, Mario Nikolov, Daniela Vlădescu, Dirijorul Oprea. Stefan Popov şi Mediana Vlad



5 comentarii:

  1. Joe ! explica-mi si mie cum de te aleg astia mereu pe tine sa faca poze, ca cel mai tinar si frumos nu esti, imbracat bine nici atit .... poate esti muzician si nu stiu eu inca !?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă alege nimeni!
      Mă duc eu în culise şi îi abordez ca un mare critic muzical hahaha.
      Ştii că flautistul Matei Ioachimescu cu studii la Viena m-a prezentat:
      Das ist unsere kritic!!!!!!
      Adică ştiu domniile lor că-mi dau şi eu cu părerea, ca orice interesat de muzică, dar până la critic ştiu până unde mi-e sandaua.......

      Ștergere
    2. Mirciulica, pozele le face Joe la cererea lui de a se poza (placerea lui de a ilustra pe blog evenimentul). Ca tanar nu mai este (despre frumu... le mai are fara a fi muzician.A

      Ștergere
    3. Scuze, m-a cenzurat netul . Despre frumusete la barbati, o vorba spune ca barbatii trebuie sa fie mai frumosi ca dracu'). Cu muzica le mai are , fara a fi muzician cu pretentii.Sa zicem , autodidact.A

      Ștergere
  2. Chiar am citit despre o intimplare cu un baietel de 4 ani, iesit cu mamica la Supermarket si care observa o femeie cu burka,complet in negru cu un slitz doar la ochi, pe care o fixeaza tot timpul spre disperarea mamei sale, careia ii era frica de vreo remarca ce ar putea sa supere purtatoarea. La casa ajung impreuna si al mic se apropie de musulmana si ii marturiseste plin de admiratie: I LOVE YOU BATMAN

    RăspundețiȘtergere