luni, 22 iunie 2015

Cărţile de vacanţă de la Koukounaries

În vacanţa grecească am citit la greu pe plajă.
Am avut trei cărţi pe smartfon şi două cărţi normale.
Am citi primele trei cărţi cam apocaliptice, apoi o carte de vacanţă pe care luase Adriana, am găsit o carte în biblioteca hotelului, cu un autor de care nu auzisem, Tom Wood. Se numeşte The Enemy şi am citit-o aproape cu sufletul la gură, un thriller de bună calitate, care-şi face reclamă pe copertă că să-l uităm pe Jack Reacher şi James Bond şi să-l cunoaştem pe killerul profesionist Victor. 
După acest thriller am revenit la smartfon şi am citit o carte poliţistă clasică.
Probabil că amicul Sorin D. mă va critica că-mi pierd vremea cu gunoaie!
Dar trebuie să-i spun că pe smartfon am şi The Isles, istoria insulelor britanice şi m-am oprit la Magna Charta care a făcut zilele astea pe 15 iunie 800 de ani.
Mai am mult de citit şi recunosc că am dat prioritate la lecturi de vacanţă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu