marți, 16 mai 2017

Primul pescuit la baltă în 2017

Ca de obicei cel care ne mobilizează a fost Ilie P. Aşa că a descoperit o baltă şi a plecat ieri luni la baltă cu vecinii Ghiţă şoferu’ şi Nicu. Mp asigura că vremea va fi frumoasă. Eu cu Mitică O. am plecat azi dimineaţa. 
Picioarele lui Ilie
Era clar că Ilie era optimist. Noaptea plouase în Piteşti. Dimineaţa era noros. Am plecat spre Slatina ca să ajungem la Cherleştii din Deal, care era în apropiere. 
Nicu
GPS-ul lui Mitică ne-a fentat, ne-a trimis aiurea şi am avut noroc cu un slătinean care ne-a îndrumat. Am ajuns ca orbeţii şi am dat de baltă, care era aproape de drumul spre Vâlcea. 
Mitică
Balta era frumoasă, nu prea mare, dar plouase şi era cam noroi. 

Băieţii erau veseli, lucraseră aseară şi Ghiţă, normal era un pic obosit şi s-a culcat. Aşa-i cu şoferii când sunt pasageri, că Ilie era pilotul de curse!
Prinseseră peşti Nicu şi Ghiţă, Ilie a admirat peisajul se pare? Totuşi dimineaţa a venit şi rândul lui Ilie care a scos câţiva caraşi mai impozanţi. 
Eu am fost cam nenorocos, am luat 4 peşti, 2 cărăşei, un caras adevărat la un sfert de chil şi un mic teno. Cam atît la 30 de lei taxa!  Ilie îmi spunea că cineva luase un şalău de 4 kile, astea-s poveştile pescăreşti!
Lişiţe
Am trecut prin toate vremurile nori, ploaie uşoară, apoi soare şi frumos. Şi atunci peştii nu au mai tras!
Când am plecat pe la 5 spre Piteşti se vedeau nori negri şi a înnceput o ploaie torenţială, care s-a oprit când Mitică m-a livrat acasă! 

Dar ne-am simţit bine în natură, am băut bere şi mi-am înroşit urechile!
Dar cum spunea înţeleptul Mitică, când mergi la pescuit faci în primul rând sport, nu prinzi peşti că-s acoperiţi de apă! 

Dar ne-am simţit bine în natură, am băut bere şi mi-am înroşit urechile!

Dar cum spunea înţeleptul Mitică, când mergi la pescuit faci în primul rând sport, nu prinzi peşti că-s acoperiţi de apă! 


2 comentarii:

  1. 1) Ce sport e ala, Joe cand stai pironit locului si astepti sa traga pestele? mai bine te plimbai prin parcuri. Oricum recunosc ca nu aveai cum sa nu te simti bine cu prietenii.
    2) Ca nu ai prins peste, don"t worry. Ai noroc in dragoste in schimb :)
    3)Recunosc ca peisajul merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Brava Joe!
    Relaxare si arisait creierii!

    RăspundețiȘtergere